8 Temmuz 2019 Pazartesi

Analiz ve Notlar... 1. Hafta...

21/90'da ilk haftayı -2.5 kg ile kapattım.

Bu haftaya dair notlarım aşağıda;


  • İlk 3 gün arınma, detoks programı yaptım. Hayvansal protein hiç yoktu.
  • Adetim başladı, spor&hareket de yoktu.
  • İçtiğim her suya Aloe veya Aloe+HL Çay ekledim.
  • Su miktarı yaklaşık 5 lt.
  • Acıkma, kazınma birkaç kere, özellikle sabah Shake'nden sonra oldu. Sabah öğününden 2 saat sonra içtiğim 1 sade Türk kahvesi iyi geliyor.
  • Shake aslında seviyorum. Ama 1-2 sefer iyi gelmedi, midem bulanır gibi oldu. 1 yıllık bir planlama yapmıştık vermem gereken kilo miktarı sebebiyle ya; "nasıl olacak?" dedim ama uzun sürmedi, attım kafamdan. "reddetme" veya "eskiye dönüş için kılıf uydurma" olabilir mi bilmiyorum!
  • Bitkisel proteini çok sevdiğim için, ilk 3 günkü "normal öğün" menülerimi keyifle yedim, midem de rahat etti.
  • Hayvansal proteine geçtiğim gün, midemin daha zor hazmettiğini farkettim.
  • Kahveyi günde 1 fincana düşürmüş olmam, benim için mucize...
  • Bu bir haftada pek çok kez, pek çok şeye "hayır, teşekkür ederim" dedim.
  • Eşim başladı 2. gün; "sen bizimle ne zaman kahvaltı edeceksin?", "ne zaman beraber sofraya oturacağız?" demeye... Son günlerde de baskıyı arttırdı! Baktım olmayacak; çok net konuştum! 90 gün bana izin vermesini istedim. 90 gün sonunda sağlığım ile ilgili olacak gelişmelere göre "devam veya tamam" kararı vereceğimi söyledim. Şimdilik kabullendi gibi. Ama her sofraya otururken; "sen de bizimle yer misin?" diye soruyor. "Yemem ama çayımla eşlik ederim" diyorum. Aslında korkuyor; midemden çok çektim ve bu açlıklar beni hasta edecek diye... "Aç değilim" diyorum; anlamıyor!