16 Temmuz 2019 Salı

21/90... 16. Gün... "Bir koç buldum, hayatım değişti!"

Dün başlamıştık;

Kilo verme yolculuğuna başladın, vücudunu beslemek ve bedenini zindeleştirmek için plan yaptın. Peki ya ruhun için ne planladın?

-"Beden iyileşince ruh da iyileşmez mi?"

-"Evet, elbette... Hele bir kilo vereyim, bak nasıl harika hissedeceğim." doğru ✔️

Ama kilo verene kadarki süreçte ruhunda oluşacak gel-git'ler ile nasıl baş edeceksin... Hele bir de gelir ama gitmezse o "bırak artık şu diyeti" hissi !

Neden başladığını unutursan yine?

O "bu defa son" azminin yerinde yeniden kareyeller esmeye başlar ve sen ne olduğunu anlamadan bora, fırtına, hortum olup seni tekrar alaşağı ederse !

Birine kızıp başladığın kilo verme yolculuğun, yine birine kızıp önüne geleni midene indirmenle sonuçlanırsa !

Kısacası; neden başladığını, nasıl başladığını sana unutturmayacak, odağını kaybetmene izin vermeyecek, sendelediğinde elinden tutacak ve seni yeniden kaldıracak, stresini nasıl yöneteceğini ve her kızdığında, üzüldüğünde yaptığın tepkisel yemelerine çare olacak bir "ŞEY" ki bu; bir insan, bir sosyal medya fenomeni, bir grup veya çeşitli eğitimler olabilir.

İşte benim bu noktada kendi ruhum için seçtiğim; bir  "aktif yaşam koçu" oldu ki kendisi;

  • doktoralı bir psikoterapist, 
  • kendi kilolarını kontrol altına almış eski bir ileri derece obez, 
  • kilolarını kontrol alma yolculuğunda edindikleri deneyim ve tecrübeyi insanlara aktarabilmek adına hizmet veren koçların oluşturduğu MAYA Grubunun da kurucusu...

❗Yüksek derecede ön yargılı iken Herbalife Shake ile tanışmamı sağlayan çok kıymetli doktorumdan sonra,
❌"Shake'den başka ürün kullanmam, koçluk mu, ne gerek var, alır interneten karıştırır içerim" 
kafasından,
"Aktif Yaşam Koçu" ile çalışma iradesine beni getiren Sevgili Koçum, Hocam; 
✅"Bir Koç Buldum, Hayatım Değişti!" dedirten Ayla Ketre Sertkaya'ya selam olsun 🌸 



Bir okuyun, bir dinleyin, bir izleyin, bir konuşun; belki sizin de ihtiyacınız olan size dokunacak bir el, ruhunuza kendisinden bir yol açacak bir profesyoneldir... Kaybedeceğiniz ne olabilir ki !

Aşağıya iletişim bilgilerini ekliyorum;
Ve beni etkileyen şu videosunu da şuraya bırakıyorum. Bundan sonraki günlerde diğer etkilendiğim videolarını da paylaşıyor olacağım: