6 Temmuz 2019 Cumartesi

21/90... 6. Gün

Haftanın ikinci 3'ünü bitiriyoruz bugün.

Sorun yok, her şey güzel gidiyor.

Gelecek hafta ürünlerime yeni eklemeler yapmam gerekecek.


  • Aloe en çok tüketilen ürünlerin bence başında geliyor. Biraz pahalı ama vücuda yaptığı iyiliğin pahası yok ... Bunu biliyor muydum; hayır. Koçum sayesinde bu ürünü kullanırken nasıl "cimri olmamam" gerektiğini öğrendim. 


  • Koçum sayesinde para bağlamaktan kurtulduğum Thermo gibi bazı ürünlerin şu anda benim ihtiyacımın dışında olduğunu öğrendim. 
  • Koçum sayesinde ürünleri en etkili şekilde kullanmayı öğrendim. 


  • Koçum sayesinde, bu ürünleri alabilmek için birilerine bağımlı olmamayı ve gittikçe büyüyen indirim oranlarıyla ürün alabilmenin yollarını öğrendim. 


Tam bu noktada Ayla Hanım'ın nasıl çalıştığından bahsedebilirim aslında.

Yarın :)