30 Haziran 2019 Pazar

Yeni, yepyeni bir başlangıç mı?

Pazar sabahı önce mesajı geldi. Pazartesi arayacağını yazdı.

Pazartesi çok yoğun olduğumu ve ayrıca Pazartesi günü 1 Temmuz ve üstelik Pazartesi olduğu için mutlaka başlamak istediğimi  söyledim, "Pazar günü olduğunu biliyorum ama mümkünse zaman kazanmak için bugün görüşsek" dedim.

Aradı ve görüntülü görüştük. Birkaç saat içinde programımı kesinleştirdik.

"Danışan mı, gerek yok!" kafasından, Ayla Hanım'ın danışanı olmaya karar verişimin arasındaki hıza ben de şaşkınım!

Aslında Herbalife ile yürümeye karar verişime daha da şaşkınım!

Çünkü ben "Herbalife mı; ne münasebet!" düşüncesindeydim her zaman. Zararlı idi! Kimyasal idi! Öldürebilirdi! Bunlarla zayıflayınca çok daha fazlası geri alınırdı! vs vs vs...

Sonra 2012'de (2 post önce yazdığım gibi) doktorum önerdi bu ismi ve ben şok! Çok güveniyordum hocama ve gıkımı çıkarmadan bir dönem ve sonra da ara ara shake'ini kullandım ama sadece o kadar. Diğer ürünler ile hiç tanışmamıştım.

Şimdi hem Herbalife ürünleriyle ve hem de profesyonel bir Herbalife Aktif Yaşam Koçu ile yürümeye karar verdim.

Ve bu gece uzun zamandan sonra ilk defa huzurlu uyuyacağım çünkü yolum belli oldu. Kararsızlık ne kadar büyük bir enerji emicidir; yaşayan bilir...