26 Haziran 2019 Çarşamba

"Hücresel Beslenme"

Sonra araştırırken araştırırken şehir dışından başka birini buldum; "hücresel beslenme" diyor ... Müthiş ilgi ve rağbet var görünüyor...

Ayşegül Çoruhlu da "hücresel beslenme" diyordu... "Tokuz ama Açız" diyordu... Bu yaklaşım benim istediğim, son zamanlarda öğrendiklerime yakın bir sistem olabilir diye umutlandım.

Yazdım, çok yoğunlar, ertesi günü döndüler. Sorularıma cevap kısmen aldım, tekrar sordum, yine kısmen cevap...

Diyetisyenle iletişim kuramadım, çok yoğun. Asistanından da cevap o kadar... Yaz bekle, yaz bekle...

Hmmm... Yok; olmayacak...

Danışan yoğun, danışman yoğun olunca  online sistem verimli olmuyor -en azından benim beklentim için- çünkü sorulara cevaplar gecikiyor veya tatmin edici olmayınca süreç uzuyormuş!

Bunu da çizdim!