28 Haziran 2019 Cuma

Herbalife ile yeniden...

Başladım "Herbalife ile nasıl kilo veririm?", "hangi ürünleri kullanmalıyım?", "nereden ürün almalıyım?" araştırmaya...

Oku araştır, oku araştır, oku araştır...

Birkaç gün boyunca sürdü bu ve en sonunda karar verdim.

Hızlı kilo vermek için; Jet programı yapacağım...

  • Bunun için gereken ürünlerimi tespit ettim. Shake zaten evde var. Aloe alacağım, çay alacağım, Thermo alacağım (ki koçum benim kilom için asla önermedi, almadım)
  • İnternetten en ucuz yerden ürünlerimi alacağım. 
  • Zaten program belli; 2 öğün shake, sonra 1 öğünü bol proteinli yapacağım. Bol bol su içeceğim. 
Bu kadar...

Bu kadar kolay !

Danışman mı?

Gerek yok! Ne anlatacak ki bana! Ürünleri nasıl kullanacağımı biliyorum, araştırdım internetten!

Derken Ayla Ketre Sertkaya çıktı karşıma!