1 Ekim 2019 Salı

3 ayda ne oldu?

👉30 Haziran 2019 öncesi;

Sadece fit olma değil, sağlıklı olma ile ilgili de bir beklentim kalmamıştı.
Hayal kurmayı bırakmıştım, "olmuyor işte, vazgeç" diyen o iç ses çok yüksek perdeden konuşmaya başlamıştı benimle...
Kısacası; kendimden vazgeçmiştim!

👉1 Temmuz'da; Ayla Hoca girdi hayatıma...

Ve tuttu elimden; damdan düşmeme ramak kala, tuttu ve çekti...
Kilo yönetimi yolculuğunun sadece fizyolojik bir olay olmadığı, psikolojik ve sosyolojik taraflarının da beslenmesi ve yönetilmesi gerektiği gerçeğiyle yaptığı profesyonel koçluğu ile beni tekrar içeri aldı 🙏

👉1 Ekim 2019;

3 ay bitti.
52 bitip 53'e girdiğim bugün, ben yine hayal kurmaya başladım.
Daha iyi nasıl olurum diye...
Ve yapabileceğime olan inancım yeniden filizlendi 💧

Ve sadece 3 aydaki bu değişimimin mimarı; O @aylaketresertkaya 💗
Teşekkürüm sözlerle ifade edilemez.
İyi ki ve çok şükür ki; buldurdu bana onu  🙏